© 2018 - Associació Oratge - Associació sense ànim de lucre, que treballa per la inclusió social de les persones amb diversitat funcional

Disseny creat per Kreatiu

• White Twitter Icon

Segueix-nos a les nostres xarxes socials:

Fotografies Casal d'estiu

CASAL D’ESTIU DE L’ESCOLA D’EDUCACIÓ ESPECIAL ASPASIM

Des del 2011 gestionem el Casal d’estiu de l’EEE ASPASIM incloent el grup d’infantil, de primària i de secundària. Així doncs, al llarg del juliol, els 20 participants del casal gaudeixen d’activitats de lleure pròpies de l’estiu aprofitant els recursos de la masia de Vallvidrera on es situa la seu d’ASPASIM. A més a més poden gaudir d’altres recursos o serveis de la ciutat de Barcelona. (Piscines d’Hospitalet Nord, IMAX, Museu de la Música…)

CASALS D’ESTIU ORDINARIS: SUPORT A LA INCLUSIÓ EDUCATIVA

També donem suport a d’altres Casals d’estius d’escoles d’educació primària en la inclusió de l’alumnat amb necessitats educatives especials.