Fotografies Esplai al Vent

img15
casal2

Esplai Al Vent, per infants amb NEE

Des de setembre de 2012, arran de la demanda d’un grup de famílies de l’AMPA d’Inclusiva d’ASPASIM, vam iniciar un esplai per a infants amb necessitats educatives especials.

De forma quinzenal els dissabtes a la tarda un grup d’infants de 3 a 12 anys, acompanyats de monitores amb formació i experiència en l’àmbit, gaudiran de jocs, tallers, ginkames, sortides… i de totes les vivències que comporta el grup, acompanyats de la Pirata Galatea.

Part de les activitats les realitzen conjuntament amb el grup d’infants de l’esplai ordinari Xangó, al Centre Cívic Font d’en Fargues.

Si voleu més informació no dubteu en contactar amb nosaltres al correu oratge.associacio@gmail.com o al telèfon 645705189.

© 2018 - Associació Oratge - Associació sense ànim de lucre, que treballa per la inclusió social de les persones amb diversitat funcional

Disseny creat per Kreatiu

• White Twitter Icon

Segueix-nos a les nostres xarxes socials: