Esplai AlVent!, per infants amb NEE

L'Esplai Al Vent, és un projecte de lleure per a infants amb NEE on es realitzen jocs, activitats de lleure, tallers i sortides pròpies de l'àmbit del lleure educatiu.

Les trobades es realitzen quinzenalment els dissabtes, generalment a la tarda, en un espai cedit com és el  Centre Cívic de Gestió Ciutadana de la Font de'n Fargas, o en altres espais comunitaris on duem a terme diferents activitats.

La nostra finalitat és comptar amb un espai i temps de lleure no formal enriquidor i adaptat a les necessitats de suport de cada infant i afavorir la sensibilització social envers a les persones amb necessitats educatives especials. Treballar per la inclusió no només per aquelles persones que tenen una diversitat funcional sinó perquè a la comunitat se li mostri una realitat moltes vegades oculta però no per això menys real.

Els destinataris son infants de 3 a 14 anys amb NEE i una necessitat de suport extens i/o generalitzat.

​Més informació:

© 2018 - Associació Oratge - Associació sense ànim de lucre, que treballa per la inclusió social de les persones amb diversitat funcional

Disseny creat per Kreatiu

• White Facebook Icon
  • White Twitter Icon
  • White YouTube Icon

Segueix-nos a les nostres xarxes socials:

esplai2