Vacances i caps de setmana de llars-residència d’ASPASIM

Gestionem els caps de setmana i les vacances de quatre de les llars de la Fundació ASPASIM, dues d'infància i dues de joves i adults.

Les persones treballadores i voluntàries d'Oratge acompanyen els infants i joves en el seu dia a dia, donant suport en les tasques de la llar, les activitats de la vida cootidiana i familiar i les activitats culturals i d'oci que demanen els nois i noies.

Com en tots els nostres projectes, tant l'espai físic de les llars com les activitats que duen a terme els seus habitants, son d'una naturalesa inclusiva, participant dins la comunitat i el barri de cadascú.

© 2018 - Associació Oratge - Associació sense ànim de lucre, que treballa per la inclusió social de les persones amb diversitat funcional

Disseny creat per Kreatiu

• White Twitter Icon

Segueix-nos a les nostres xarxes socials:

nino3

Describe tu imagen